Carla Trahms

Ek bly naby Wolfsburg, die ‘Autostadt’ waar Volkswagen gemaak word.  Ek het nog nooit so baie Volkswagens in een plek gesien nie!  Dis vir my ook interessant om die verskille en ooreenkomste tussen ons lande te sien, dis meer verskillend.

Ek het ook al die snaakste vrae gekry, soos moet ek uitkyk vir ape en slange as ek uit my huis uitloop?  Ek het mooi vir hom verduidelik ‘n mens hoef dit net eintlik te doen as jy in die Laeveld bly!

Ons was gister by die Central Autostadt wat ‘n museum het van ou karre en ook baie inligting van karre.

Carla is in Wolfsburg, die stad waar Volkswagen vervaardig word

Leave a Reply

