Ling-Yi Huang

6 jaar gelede het my sus Duitsland toe gekom as n uitruilstudent en die jaar daarna was ons die gasgesin vir n slag!๐Ÿ™‚ Karola het saam ons vir 4weke gewoon en was my 2e sussie! 5 jaar later het ons weer uiteindelik mekaar weer gesien!๐Ÿ™‚ Sy spesiaal van Berlin af Mannheim toe gekom vir my๐Ÿ™‚ was rerig wonderlik om mekaar weer te sien ! Dankie FSA vir als want ek het 2 awesome Duitse “sussies” wat SA toe gekom het as uitruilstudente! En nou het my Duitse family lede meer geword! Nou het ek n hele Duitse familie meer! Dankie baie๐Ÿ™‚ Ling-yi Huang

Leave a Reply

