Nog ‘n ouerbrief

Goeie dag Lodie

 Jammer ek wag so lank om my dankbaarheid te verwoord vir die wyse waarop die leerders se toer beplan is.  Ek het lanklaas in my lewe soveel deeglikheid en professionaliteit beleef. Die stuur van inligting, hantering van die visums, terugvoering van elke dokument wat ontvang is, die gerusstellende sms’e en e-posse wat ons ouers op hoogte gehou het, ‘n spesiale  Kersboodskap  en die laaste sms wat my kind se aankomstye bevestig, ‘n groot dankie daarvoor!  Die oneindige kommunikasie het alle onsekerheid en twyfel vinnig die weg geruim. Ek is dankbaar dat Coenraad die toer kon meemaak en glo die ervaring sal hom altyd bybly.

 Vriendelike Groete

Thelia Slabbert

Leave a Reply

