Ons harte gaan uit vir Nolien

Ek het nou in Letland gehoor dat die ma van een van ons leerlinge van verlede jaar, Nolien Louw, aan kanker oorlede is.

Nolien, ons voel intens saam met julle en julle pyn is ons pyn. Baie sterkte jong.

Ek hoop elkeen wat hierdie „post“ lees gaan vandag na sy/haar ouers toe en gee hulle `n ek-waardeer-julle-drukkie.

Ek is nou in `n land waar tot in die onlangse verlede die grootste onreg en pyn beleef is, en dit laat my Nolien se verlies baie erger voel.

Groete

Lodie

Leave a Reply

