From one of our 3 month participants

Mari-Elize Parker wrote

Koffer gepackt! Schlafanzüge angezogen, wir liegen im Bett- an meinem letzten Abend in Deutschland in meinem deutschen Bett:(/:) Morgen ist DER große Tag und ich fliege nach Hause:(. Ich wollte FSA nur dafür danken, dass ihr dieses wundervolle Erlebnis möglich gemacht habt! Dan wil ek baie dankie se aan my wonderlike ouers en duitse ouers en familie dat hul my ingevat het en soos familie laat voel het vanaf die eerste dag ek gaan hul baie mis!!! ek het soveel hier beleef wat ek nooit gedink het moontlik sou wees nie en myself baie beter leer ken

DANKE SCHÖN

Leave a Reply

